dilluns, de gener 31, 2005

Complicacions

Avui he intentat anar a la infermera per vacunar-me. Que complicats que són!!
Fa una setmana vaig anar amb la infermera que tenim a l’edifici Zenit de la universitat, perquè ens van dir que anéssim allà si teníem algun problema. Ella em va dir que vingués a Ryd, al barri on jo visc, que aquí em podrien vacunar.
Avui he anat a Ryd. He dit a recepció que m’havia de vacunar i m’ha dit que faltaven 10 minuts per tancar i que no podia ser. A veure, si falten 10 minuts, encara teniu temps per posar-me una vacuna que es tarda 1 minut en posar, he pensat. Els hi sobraven 9 minuts.

Doncs, la noia ha agafat el paper que li he donat i ha anat amb la infermera a ensenyar-li. Al cap d’un minut hi havia cinc infermeres i la recepcionista en rotllana mirant-se totes el meu paper. Durant cinc minuts se l’han estat mirant i parlant. Jo no entenia res. Tant complicat era d’entendre que tinc al•lèrgia i que m’he de vacunar i ja està?

Bé, ha vingut la infermera i m’han demanat la targeta de la seguretat social europea, que en teoria no hauria de pagar res per anar al metge ni res. Doncs em diuen que si avui em volia vacunar que eren 12€. Per dins m’estava morint de ràbia, es compliquen tant la vida i els hi compliquen als altres.

Els he preguntat si hauria de pagar només avui o seria cada mes, doncs ha tret una carpeta bastant gruixuda i s’ha posat a llegir les regles per els estrangers, tal com si fos la bíblia. GRrrrrrrrrrrrrr

En fi, que demà em trucaran, perquè ara resulta que al igual aquí tampoc em poden vacunar, que hauré d’anar al centre de Linköping.

Això és la història interminable.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hostia, quina clavada!!! Espero que finalment sigui nomes per aquest primer cop, perque si no aixo de ser alergica a Sweden et sortira car... Aqui, al otro lado del charco, ho paga tot un segur que te la universitat, aixo si, son molt MANIATICS en el tema de les vacunacions i les malaleties. Estan mol atemorits per qualsevol malaltia que pugui passar-se als altres estudiants, per el que per tal de que tothom estigui vacunat contra tot ho fan de gratis. Aixo si... el brazo me duele +/+
Better luck next time!