diumenge, de maig 27, 2007

Bloc comunicació oral


El dilluns de fa dues setmanes i el de la setmana passada, és a dir, el dia 14 i 21 de maig, vaig assistir a les classes d'una de les assignatures transversals del Màster. Es deia Comunicació Oral de resultats científic-tècnics.

La veritat, és que em pensava que seria una mica rotllo. Aquelles dues setmanes vaig tenir moltíssim treball a la feina. Acabar tropocientos projectes i entregar-los a temps, i no tenia gaires ganes d'anar a perdre el temps.

Doncs vaig tenir una grata sorpresa: la classe va ser divertida i profitosa. Ens la va fer un professor de química de la meva facultat. No l'havia tingut mai, i estic segura que si de química l'hagués tingut a ell, les coses m'haguessin anat millor.

La qüestió és que com a "deures" de l'assignatura, ens toca fer un blog de temes relacionats amb la comunicació oral. He escollit el títol isoralorverbal.blogspot.com. L'enllaç és en anglès, però la pàgina està escrita en català.

Res més, que estic contenta d'haver assistit a aquesta assignatura, m'ha fet veure les coses d'una altra manera. :)